joi, 23 iulie 2009

Teoria practica

Teoria ne spune ca nu-i frumos sa minti. Practica ne arata ca, de obicei, nu-ti atingi tintele daca nu minti, iar daca mai si SPUI adevarul ori esti "dus", ori esti prost. Eu fac parte din a doua categorie - atat sunt de proasta ca nu-mi tin minte minciunile, asa ca evit.  Nici nu pot sa tac, spun adevarul si e si mai rau. Sunt oameni care ma evita tocmai pentru ca le spun adevarul. N-as putea sa spun ca ma afecteaza foarte tare, acei oameni nu sunt tocmai cei pe care as vrea sa-i am tot timpul prin preajma. Dar cand viata mea personala are de suferit din cauza lor, parca as vrea sa ma revolt. Dar, probabil, n-am s-o fac.

Mie, toate lucrurile mi se intampla cu un scop. Pe asta il vad: trebuie sa invat ceva din toata mizeria asta.

Fi-r-ar...las' ca trece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu